Aankomst en eerste dag - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Yordi Oppeneer - WaarBenJij.nu Aankomst en eerste dag - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Yordi Oppeneer - WaarBenJij.nu

Aankomst en eerste dag

Door: Yordi

Blijf op de hoogte en volg Yordi

22 Februari 2014 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Een hele goede reis gehad. Alles liep erg voorspoedig. Uit de ervaring van de vakantie in Dubai wou ik nu graag aan het raam zitten voor foto's van de Khalifa en The palm. Ik zat iedere keer in het midden en de mensen aan de linkerzijde van het vliegtuig hadden telkens het geluk om alles te kunnen zien. Dus goed voorbereid op pad gegaan en een stoel geboekt aan de linkerzijde van het vliegtuig. Dit keer vliegen we natuurlijk een andere route en hebben alle mensen aan de rechterkant het geluk om alles te mogen aanschouwen. Gelukkig was er nog ergens een plekje aan die kant en ben ik daar gaan zitten voor de mooie foto's. Eerste koffer op de band was van mij. Airport pick-up stond al te wachten. Werd opgewacht door de eigenaar van mijn kamer. De kamer voor 5 dagen is op de 43ste verdieping. Ongelooflijk uitzicht. Het balkon bevindt zich op een hoek waardoor ik naar twee kanten uitzicht heb. Het meest bijzondere is het uitzicht naar zee met daar The Palm Island met Atlantis. Eerste ochtend fanatiek uit bed om te ontdekken dat het bewolkt is en ik absoluut geen uitzicht heb. Zelfs de wolkenkrabber van de overburen is niet te zien. Toch wel grappig, maar wel een beetje jammer. Vandaag een rustige dag voordat ik morgen mag beginnen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Yordi

Actief sinds 20 Feb. 2014
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 7059

Voorgaande reizen:

21 Februari 2014 - 28 Juli 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: