Al een tijdje weg - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Yordi Oppeneer - WaarBenJij.nu Al een tijdje weg - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Yordi Oppeneer - WaarBenJij.nu

Al een tijdje weg

Door: Yordi

Blijf op de hoogte en volg Yordi

06 April 2014 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

De tijd gaat snel. Ik heb al 6 weken erop zitten. Afgelopen week had ik mijn leraar en 3 klasgenoten op bezoek. Met zijn allen zijn we naar Abu Dhabi gegaan voor een dag. Hier brachten we onder andere een bezoek aan een bouwplaats waar een oud HZ student werkt. Hierna hebben we nog een paar gebouwen in Abu Dhabi bezocht. Een soort mini-excursie voor de HZ. Stage is behoorlijk pittig en de werkwijze is niet te vergelijken met die van in Nederland. Het zijn flinke dagen en niet echt veel rust. Moet natuurlijk zo veel mogelijk doen nu ik hier ben. Ik ga geregeld op bezoek bij de Mall of the Emirates en de Dubai Mall. Zeker omdat deze erg dicht bij mijn werk zijn. Ook de fitness en sauna bezoek ik met regelmaat. Het is erg makkelijk om nieuwe contacten te maken. Dit komt omdat de meeste mensen hier ook uit andere landen komen. Als je eenmaal een paar mensen kent en je gaat eens een avond ergens heen met zijn allen, leer je dezelfde avond nog meer mensen kennen. Ook nog een dagje naar Oman geweest en een hele toffe wandeltocht gemaakt. De tijd gaat snel maar gelukkig heb ik nog veel tijd over, maar het zal niet genoeg tijd zijn.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Yordi

Actief sinds 20 Feb. 2014
Verslag gelezen: 252
Totaal aantal bezoekers 7057

Voorgaande reizen:

21 Februari 2014 - 28 Juli 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: