Bezoek pa en ma - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Yordi Oppeneer - WaarBenJij.nu Bezoek pa en ma - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Yordi Oppeneer - WaarBenJij.nu

Bezoek pa en ma

Door: Yordi

Blijf op de hoogte en volg Yordi

23 April 2014 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Afgelopen week was het tijd om een weekje met pa en ma op pad te gaan. Voor een bezoekje heb ik een paar leuke uitstapjes op de planning gezet. Op vrijdag zijn we naar de woestijn gegaan. Dit was een georganiseerde trip waarbij we een aantal woestijnactiviteiten meekregen. In een SUV door de woestijn knallen, kameel rijden, barbecueen met optreden van buikdansers en meer. De volgende dag was het tijd voor een bezoek aan Abu Dhabi. Onder andere een bezoek aan de Grand Mosque, Heritage Village en een kunstveiling. Verder brachten we in de avonden de tijd door aan bijvoorbeeld JBR-walk en een paar van de malls in Dubai. Met op dinsdag het hoogtepunt. Een diner in het hoogste restaurant ter wereld gevestigd in de Burj Khalifa. Met een tafeltje aan het raam en een uitzicht van 420meter naar beneden op de Dubai Fountain. Kortom een geslaagde week met pa en ma.

• 23 April 2014 - 16:22

David En Nellie:

Leuk yordi, het was een geslaagde week.
    groetjes Pap en Mam