De eerste dagen - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Yordi Oppeneer - WaarBenJij.nu De eerste dagen - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Yordi Oppeneer - WaarBenJij.nu

De eerste dagen

Door: yordi

Blijf op de hoogte en volg Yordi

24 Februari 2014 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

De eerste dagen zitten erop. Zaterdag had ik het plan om rustig aan te doen voordat ik op zondag ging beginnen. In de loop van de dag heb ik de instelling van rustig aandoen weggedaan en ben ik zoveel mogelijk nog even gaan bekijken. Eerst even over de JBR walk en Marina walk. In de middag naar Mall of the Emirates, 1 autodealer, Dubai Mall, Dubai fountain en the adress hotel. Alles behalve rustig. Zondag was mijn eerste dag. Deze begonnen lekker rustig en in de middag werd het steeds iets drukker. Erg gave plek met uitzicht op Ski Dubai en met een beetje moeite ook de Burj Al Arab. Onderweg naar het metrostation kom ik langs de hoofdingang van the Mall. Hier is altijd wel iets leuks te zien. Zondagavond ben ik op pad gegaan voor een nieuwe plek waar ik voor de rest van de tijd zal verblijven. Gelukkig ben ik geslaagd. Helaas moet ik mijn mooie plekje op de 43ste verdieping verlaten. De verwachtingen van de volgende plek zijn nog hoger, aangezien deze kamer gevestigd is op de 64ste verdieping van Al Sulafa Tower. Nog geen foto maar het uitzicht is geweldig.

  • 24 Februari 2014 - 22:12

    Johan En Ina Moerland:

    we blijven je volgen ......... veel plezier daar

  • 10 Maart 2014 - 20:10

    Ria Roggeband:

    Hoi Yordi

    Hoe is het om als een rijke stinkerd te leven tussen de oliesjeiks. Bijzonder denk ik.
    Onze zoon gaat er ook wel eens heen voor zaken. Hij doet in trapliften voor een zaak in Heerhugowaard. Het schijnt allemaal heel bijzonder te zij.

    Ik hoop dat je er een leuke tijd hebt en natuurlijk wel wijzer wordt. Ik vind je wel een kei dat je dat allemaal in je uppie doet. Wat architectuur zal het wel het neusje van de zalm zijn Zo sjiek en mooi allemaal. Ga je ook wel in de woestijn kijken?

    Pa en ma zullen hopelijk wel wat van het noorderlicht zien he. ook zulke reislustige mensen.

    ik volg je af en toe dat vind ik wel leuk

    hgr. Ria Roggeband
    Tholen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Yordi

Actief sinds 20 Feb. 2014
Verslag gelezen: 314
Totaal aantal bezoekers 7080

Voorgaande reizen:

21 Februari 2014 - 28 Juli 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: